Vyjde customer experience někdy z módy?
12. listopadu 2020 hovořila Kateřina Velíšková o důležitosti zákaznické zkušenosti na online eventu Absolute Retail Forum 2020, na kterém se sešli odborníci z retailu a sdíleli své zkušenosti a osvědčené postupy.
"Zejména v současné době, kdy je náročnější než kdy jindy se setkat se svými zákazníky osobně, může vytvoření jedinečné, autentické a relevantní zákaznické zkušenosti znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem značky," řekla Kateřina Velíšková.
Pokračovala: "Bez ohledu na to, zda komunikujete se svými zákazníky online nebo osobně, nikdy byste neměli zapomínat na následující:
- myslete společně se svými zákazníky. Zůstaňte jim vždy nablízku
- využijte digitál pro silnější osobní zážitek
- vybudujte fandom
- zůstaňte relevantní
- buďte odlišný
Akci pořádala eventová organizace Keynotion.
Máte zájem o celou prezentaci? Kontaktujte nás na katerina@bridgetomarket.cz